Een bedrijfsevent organiseren? Een geweldig idee! Een bedrijfsevent is een uitstekende manier om iets te vieren, mensen samen te brengen, medewerkers te belonen en/of te bedanken, te netwerken of iets te promoten. Wat de aanleiding ook is, een bedrijfsevent organiseren vraagt om een goed plan van aanpak en leuke ideeën voor activiteiten. We helpen je in dit artikel graag met praktische vragen, ideeën voor leuke groepsactiviteiten en handige checklists zodat je jouw bedrijfsevent tot een succes kunt maken!
Geef je de organisatie van jouw bedrijfsevent liever uit handen? Vibe Events ontzorgt je van A tot Z!
Neem contact op voor een onvergetelijk evenement op een van onze toplocaties, inclusief toffe activiteiten en horeca.
Neem nu contact op.
Van start met de organisatie van jouw bedrijfsevent
Om gelijk maar met de belangrijkste vragen voor zakelijke events te beginnen: In welke periode wil je je bedrijfsevent organiseren? Hoe groot is de groep? Wil je het bedrijfsuitje of evenement het liefst buiten, met outdoor activiteiten, of juist binnen organiseren? Of misschien een combinatie van binnen en buiten? Wat voor type mensen zitten er in je groep? Zijn dit allemaal actievelingen of houden ze het liever een beetje rustiger? Wat is het doel van je bedrijfsuitje? Of misschien heb je er juist geen en wil je het ‘gewoon’ zo gezellig mogelijk hebben samen.
Ook de locatie is belangrijk om over na te denken. Waar wil je je bedrijfsevenement organiseren? Zit je met je bedrijf in midden-Nederland, in Noord-Holland, Amsterdam, Haarlem of misschien in Zandvoort en wil je het liefst dicht bij huis blijven? Of zou je juist op een van deze toffe plekken graag je bedrijfsevent organiseren, zoals op het strand of in een park? Bij Vibe Events zijn we flexibel als het aankomt op locaties, ook al hebben we al een aantal fijne samenwerkingen met deze leuke locaties voor bedrijfsevents. Vrijwel alle activiteiten kunnen plaatsvinden op elke locatie.
Heb jij al een specifieke locatie op het oog voor jouw bedrijfsevent?
Neem dan contact op.